top of page

Medlemsgruppen

Offentlig·7 medlemmar

Någon som testat långtidsparkering med biltvätt vid Arlanda?

Jag har en fråga angående parkering vid Arlanda. Jag har sett att vissa erbjuder långtidsparkering med biltvätt. Har någon testat detta? Är det värt pengarna eller är det bättre att tvätta bilen själv? Jag hittade information om Långtidsparkering Arlanda där de erbjuder denna tjänst och det verkade smidigt att komma hem till en ren bil. De beskriver att bilen tvättas för hand, vilket ska minimera risken för repor. Funderar på om det är ett bra sätt att spara tid efter en lång resa eller om man lika gärna kan åka till en vanlig biltvätt. Vad säger ni som har erfarenhet av detta? Är det prisvärt?

10 visningar

Att kombinera långtidsparkering med andra tjänster som biltvätt kan absolut vara praktiskt beroende på situation. Det beror på hur mycket man värdesätter bekvämligheten att slippa tvätta bilen själv efter en resa. Kvaliteten på biltvätten är också en viktig faktor; en handtvätt bör vara skonsammare än en automatisk tvätt, men det kan vara bra att kolla upp vad tidigare kunder har sagt om den specifika tjänsten. Priset bör också jämföras med att få bilen tvättad någon annanstans.

Ave Satanas!

Hell Satan!

Är du eller din  vänner intresserade av att göra ett skolarbete om satanism vänligen kontakta oss  på våran mejl.

Är

Sverige/Sweden

• Facebook
  • Instagram
  • X
  • TikTok

Sekretesspolicy

Tillgänglighetsredogörelse

Användarvillkor

Återbetalningspolicy

SatanDjävulenAnton LaveyPentagramNyandlighetAsatroOdenSatanistiska samfundenLuciferSethChurch of satanEld HelvetetSverigeSamfundetBlack metalBelsebubBaphometVampyrHäxorSatanistiskaDjävulsdyrkanHinhåle

© 2035 by Svenska Satanistkyrkan. Powered and secured by Wix 

bottom of page